Upuść zdjęcie aby dodać je

do artykułu

medical progress

  • youtube icon
  • facebook icon
  • Aktualności
  • Usługi medyczne
  • Ubezpieczenia
  • youtube icon
  • facebook icon
    • Menu
    • Edytuj mój profil
    • Moje umówione wizyty
    • Moje dokumenty
    • Menu lekarza
    • Poleć nasz serwis Poleć nasz serwis
    • Rezerwacje u mnie
    • Edytuj profil lekarza
    • Dodaj artykuł o chorobie
    • Dodaj artykuł o świadczeniu
    • Moje artykuły
    • Dodaj artykuł o chorobie
    • Dodaj artykuł o usłudze
    • Dodaj artykuł ogólny
    • Zarządzaj kontami
    • Admin Panel
    • Wyloguj
  • Logowanie
  • Rejestracja

Reklamacje i platforma ODR

Jeśli nieprawidłowo wykonaliśmy Usługę, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Jak złożyć reklamację

Reklamacje dotyczące Usług określonych w Regulaminie innych niż opisane w § 11 Regulaminu. Reklamację możesz złożyć na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@medicalprogress.pl albo przesłać na piśmie na adres naszej siedziby:
Medical Progress Robert Weber
al. Kasztanowa 3a-5
53-125 Wrocław.

Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: opis sprawy, w tym wskazanie Usługi, której dotyczy reklamacja, datę wystąpienia przyczyny będącej podstawą złożenia reklamacji, treść żądania, Twoje imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, który reprezentujesz, oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji, jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację na piśmie za pośrednictwem poczty. W takim przypadku pamiętaj, aby w zgłoszeniu reklamacji podać swój adres do korespondencji, na który mamy wysłać odpowiedź na reklamację. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego, chcąc zgłosić reklamację, nie musisz korzystać ani się nim kierować.

Twoją reklamację rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź na reklamację prześlemy na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany przez Ciebie w zgłoszeniu reklamacji albo na podany przez Ciebie adres do korespondencji, jeśli wskazałeś w zgłoszeniu reklamacji, że życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację na piśmie za pośrednictwem poczty.

Reklamacje i skargi dotyczące Usług określonych w § 11 Regulaminu – w części „Ubezpieczenia” Reklamację, w której chcesz zgłosić zastrzeżenia dotyczące Usług opisanych w § 11 Regulaminu, to jest w części „Ubezpieczenia”, świadczonych przez nas jako agenta ubezpieczeniowego w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową, jak również skargi dotyczące tych Usług, możesz złożyć: 1) w formie pisemnej – przesyłką pocztową na adres naszej siedziby: Medical Progress Robert Weber, al. Kasztanowa 3a-5, 53-125 Wrocław, albo osobiście w naszej siedzibie, 2) w formie elektronicznej – wysyłając wiadomość elektroniczną na adres: biuro@medicalprogress.pl, 3) ustnie - telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu: +48 730301140 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00) albo osobiście do protokołu podczas wizyty w naszej siedzibie.

Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, datę wystąpienia przyczyny będącej podstawą złożenia reklamacji, treść żądania, Twoje imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, który reprezentujesz, oraz adres do korespondencji. Jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, w takim przypadku zgłoszenie reklamacji powinno zawierać Twój adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który mamy wysłać odpowiedź na reklamację. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego, chcąc zgłosić reklamację, nie musisz korzystać ani się nim kierować.

Twoją reklamację rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacji w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających nam rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi we wskazanym terminie 30 dni, poinformujemy Cię o tym, wskazując jednocześnie przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może jednak przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji. Odpowiedź na reklamację przekażemy w postaci papierowej lub na innym trwałym nośniku, bądź - na Twój wniosek – za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W przypadku złożenia reklamacji, skargi, zażalenia, związanej z ochroną ubezpieczeniową udzieloną przez Zakład Ubezpieczeń, w ramach współdziałania z Zakładem Ubezpieczeń - przekażemy reklamację, skargę, zażalenie Zakładowi Ubezpieczeń udzielającemu ochrony w celu jej rozpatrzenia.

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

  1. Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących Usług, o których mowa w § 11 Regulaminu, to jest w części „Ubezpieczenia” są:

    1. Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl/polubowne) - dla Usługobiorców będących osobami fizycznymi,
    2. Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/sad_polubowny).

  2. Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących Usług innych niż określone w § 11 Regulaminu, dla Usługobiorców będących Konsumentami jest Inspekcja Handlowa. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej. Adres strony internetowej Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej: https://wiih.ibip.wroc.pl/public/

  3. Rzecznik Finansowy, Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego oraz Inspekcja Handlowa są podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

  4. Informujemy, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu polubownego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), z której może skorzystać Usługobiorca będący Konsumentem.

    Przypominamy jednocześnie nasz adres poczty elektronicznej do kontaktu: biuro@medicalprogress.pl

  5. Usługobiorca będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidualnego sporu z Medical Progress, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumentów. Wykaz Rzeczników Konsumentów wraz danymi teleadresowymi dostępny jest na następującej stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/rzecznicy

  6. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w szczególności na następujących stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

    http://www.polubowne.uokik.gov.pl

  7. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jest możliwe po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.

Najnowsze aktualności ze świata medycyny ze świata ubezpieczeń

-
-
czas czytania: - min

-

-

-
-
czas czytania: - min

-

-

-
-
czas czytania: - min

-

-

Zobacz wszystkie
medical progress

Medical progress © 2023

  • O nas
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Reklamacje
  • Polityka Prywatności
  • Prawa Podmiotów
  • Ubezpieczenia
  • Strefa Pacjenta
  • Strefa Partnera
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Certum logo
  • PayU logo
  • KNF logo
  • UODO logo
  • RZU logo
  • InterRisk logo
  • PZU logo
  • Warta logo
  • InterRisk logo
  • PZU logo
  • Warta logo
Logowanie
Nie masz konta w naszym serwisie?
Zarejestruj się!
Nie pamiętasz hasła?
Zresetuj je!
Resetowanie hasła
obraz mężczyzny wysyłającego wiadomość
Zyskaj możliwość promowania siebie oraz swoich usług,
polecając nasz serwis znajomym lekarzom i specjalistom

Twój indywidualny
kod polecenia:

Zaproś znajomego lekarza lub specjalistę do rejestracji w naszym portalu. Przekaż mu powyższy kod polecenia i poproś o podanie go podczas rejestracji konta.

Jeśli osoba zaproszona przez Ciebie skorzysta z Twojego kodu polecenia, otrzymasz od nas możliwość publikacji w serwisie własnych artykułów zgodnie z Regulaminem Serwisu.

Dzięki artykułom możesz jeszcze lepiej zaprezentować swoje umiejętności oraz promować siebie jako specjalistę, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców i wyróżnić się spośród innych lekarzy w Twojej okolicy. Dostarczysz także wartościowej wiedzy innym użytkownikom, dzieląc się swoim doświadczeniem.

‹ › ×

    Szanowni Państwo

    Pragniemy poinformować, że z dniem 19.05.2020 r., z przyczyn prawnych i organizacyjnych, zmieni się Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Medical Progress oraz Polityka Prywatności i plików cookies w ten sposób, że:

    1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Medical Progress zastąpi nowy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną i zawierania umów na odległość przez Medical Progress,
    2. Politykę prywatności i plików cookies zastąpi nowa Polityka prywatności w Medical Progress.

    Z tekstem nowego Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną i zawierania umów na odległość przez Medical Progress, który będzie obowiązywał od dnia 19.05.2020 r., mogą Państwo zapoznać się klikając tutaj.

    Z tekstem nowej Polityki prywatności w Medical Progress, która będzie obowiązywała od dnia 19.05.2020 r., mogą Państwo zapoznać się klikając tutaj.

    Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej biuro@medicalprogress.pl

    Usługobiorcy, którzy zarejestrowali Konto w Serwisie Internetowym, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu oraz Polityki prywatności przez informację przesłaną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zamieszczony w danych Konta. W przypadku braku akceptacji zmiany Regulaminu lub Polityki prywatności, Usługobiorcy, który zarejestrował Konto w Serwisie Internetowym, przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Konta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy można złożyć w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji o zmianie Regulaminu oraz Polityki prywatności poprzez przesłanie Medical Progress za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@medicalprogress.pl żądania usunięcia Konta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Usługobiorcy aktualnie zarejestrowanego w Serwisie Internetowym.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Medical Progress

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku!

    Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Serwisie.

    Klikając na przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno za pomocą przycisku „x” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w taki sposób, jak zostało to opisane poniżej. Dlatego prosimy, zanim przejdziesz do Serwisu, zapoznaj się z tą informacją i dokonaj świadomego wyboru.

    Na co wyrażasz zgodę?

    Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczka”) w celach statystycznych, do zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu, ulepszenia naszych usług, zapamiętania wybranych przez Ciebie preferencji ustawień, aby ułatwić Tobie korzystanie ze strony. Przez korzystanie z naszego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki internetowej dotyczących automatycznej obsługi plików cookies, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie w pamięci Twojego urządzenia w celach wskazanych poniżej. W takim przypadku niniejsza witryna zainstaluje ciasteczka niezwłocznie po jej załadowaniu. Pamiętaj, że w każdym czasie sam możesz zarządzać plikami cookies i cofnąć zgodę na ich przechowywanie w Twoim urządzeniu. Więcej informacji na temat plików cookies, zasad przetwarzania danych osobowych oraz ich zakresu przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

    Do zapisywania ścieżek interakcji z naszym Serwisem używamy narzędzia Smartlook, dostarczanego przez Smartlook Lidicka 2030/20, 602 00 Brno, Republika Czeska. Jest to narzędzie, które zapisuje aktywność Użytkowników w naszym Serwisie i umożliwia odtwarzanie ich zachowań podczas sesji dzięki nagrywaniu. Zbierane przez nie dane analizują nasi programiści w celu polepszania jakości świadczonych przez nas usług, dostosowania Serwisu do potrzeb Użytkowników, w tym do sprawdzania błędów i rozwiązywania problemów technicznych. Przez narzędzie Smartlook zbierane są informacje o aktywności Użytkowników w naszym Serwisie, to jest data i czas odwiedzin, otwierane podstrony i liczba kliknięć.

    Nie chcesz być nagrywany przez Smartlook, pamiętaj, możesz nie wyrażać zgody na monitorowanie, a wcześniej wyrażoną w każdej chwili odwołać na stronie https://www.smartlook.com/opt-out lub https://medicalprogress.pl/polityka-prywatnosci. Wyrazić zgodę na monitorowanie Twojej aktywności na stronie przez Smartlook, odmówić jej wyrażenia oraz cofnąć wcześniej wyrażoną zgodę możesz także w Ustawieniach.

    Co zyskujesz?

    Lepsza jakość strony. Pokazujemy Ci treści lepszej jakości, a dzięki zebranym danym możemy cały czas je doskonalić.

    Twoje dane są u nas bezpieczne. Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili. Więcej przeczytasz w Polityce prywatności.

    Kto jest administratorem Twoich danych osobowych i jakich danych dotyczy przetwarzanie?

    Administratorem Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu jesteśmy my, tj. Medical Progress Robert Weber z siedzibą we Wrocławiu pod adresem: aleja Kasztanowa 3a-5, 53-125 Wrocław (Medical Progress).

    Do przetwarzania wykorzystywane mogą być w szczególności następujące dane: Twój adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, data i czas korzystania z Serwisu, liczba połączeń, otwierane podstrony Serwisu, liczba kliknięć, a także inne informacje o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu uzyskiwane na podstawie plików cookies i aplikacji Smartlook. Więcej informacji na temat zakresu przetwarzanych danych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

    Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych?

    Twoje dane uzyskane w naszym Serwisie za pomocą plików cookies będziemy przetwarzać w celu: umożliwienia korzystania z Serwisu, podniesienia jakości świadczonych przez nas usług i ich dostosowania do potrzeb Użytkowników, zbierania informacji o sposobie korzystania z Serwisu, personalizacji interfejsu Użytkownika, sprawdzania błędów i rozwiązywania problemów technicznych, zapewnienia bezpieczeństwa, np. do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu, a także w celach statystycznych, marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług oraz dochodzenia naszych roszczeń i obrony naszych praw [dowiedz się więcej] (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes).

    Dane uzyskane w naszym Serwisie za pomocą aplikacji Smartlook będziemy przetwarzać w celu podniesienia jakości świadczonych usług, dostosowania Serwisu do potrzeb Użytkowników, sprawdzania błędów i rozwiązywania problemów technicznych [dowiedz się więcej] (podstawa: Twoja zgoda).
    Możesz zarządzać swoją zgodą, w tym ją cofnąć na stronie https://www.smartlook.com/opt-out lub https://medicalprogress.pl/polityka-prywatnosci. Szczegóły dotyczące wyrażenia zgody i jej odwołania, a także niewyrażenia zgody znajdziesz w Ustawieniach.

    W przypadku niektórych naszych usług podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych może być zgoda, o czym zawsze zostaniesz poinformowany.

    Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania przez nas danych osobowych osób fizycznych korzystających z Serwisu znajdziesz w Polityce prywatności.

    Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

    Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania.

    W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. W szczególności przysługuje Ci prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego.

    W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Więcej informacji o prawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w Serwisie znajdziesz w Polityce prywatności.

    Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Medical Progress?

    Jeśli masz pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w Serwisie, możesz skontaktować się z nami drogą mailową na adres: biuro@medicalprogress.pl.